超speed K.O色斑 詳盡版講殲滅色素(上集)-Beverly Channel

節錄: 「我同媽媽這個位置,由臉側到鼻樑都有色斑,有什麼方法可以解決呢,究竟我們會否有黑色素缺失,什麼來的(黑色素缺失)。」

Beverly K︰「點搞掂啲斑!點搞掂啲斑!點搞掂啲斑!啲斑煩到我要講3次啦,其實本身都無話好討厭啲斑,因為唔算多,不過近兩年皮秒激光去斑全城hit爆後,個個都成功K.O啲斑,跟手問我做咩唔做,個下個心其實諗自己好細個都已經有雀斑仔(遺傳性),所以習慣佢(雀斑)嘅存在,就算hit咗兩年皮秒激光去斑都無諗過做。

而一切嘅轉變在早兩個月前,好開心跟朋友到布吉同陽光玩遊戲,不過回港後黑咗兩度之餘仲要雀斑深色咗好多,咁以前好快就淡返諗住無事,點知今次無淡到><,所以先決心處理斑嘅問題。」

Beverly S︰「用皮秒激光處理雀斑其實唔難搞,首先你要知道自己嘅皮膚問題係咩,所以先做皮膚分析機,放大同睇睇底層會唔會有好多深層色素,有無反黑反白,了解後對症下藥先可事半功倍。 知道問題後,要理解色斑嘅形成,因為色斑嘅形成,皮層結構、營養含量、生活習慣、肌膚護理係緊緊相扣,缺一不可!

因為每人嘅皮膚、生活習慣、護膚習慣都唔同,自然解決嘅方法都略有唔同。 另外可以了解激光中的波段係咩嚟,例如755nm、1064nm等等,可以更清楚使用適合嘅科技嚟解決問題。

而且皮秒激光其實可以做6大項目,客人可以因應個人問題逐一擊破,有淺層斑、深層斑、凹凸洞、印、嫩膚、凹疤都可以解決。 皮秒激光對付色素嘅方法就係皮秒激光用極快嘅速度震碎色素,變成好微細嘅碎片,再經新陳代謝排出體外。」

想清楚更多內容要睇晒我地Beverly Channel超speed K.O色斑 詳盡版講殲滅色素(上集) 呀!

發表迴響

這個網站採用 Akismet 服務減少垃圾留言。進一步了解 Akismet 如何處理網站訪客的留言資料